Психологічна служба

 

16 січня 2014 року відбулось засідання РМО практичних психологів та соціальних педагогів на тему: «Психологічне   здоров’я  учнів - як умова   їх   гармонійного   розвитку»

 

Завданням даного засідання визначено: опрацювання інноваційних методів роботи фахівців психологічної служби щодо збереження психологічного здоров’я учнів.

Використані наступні форми роботи: інформаційно – тематичне консультування; інформаційно – методичний коментар; презентація досвіду фахівців психологічної служби.

Розглянуто питання:

  1. Модель психологічного здоров’я, головні критерії наявності психологічного здоров’я. Типологія порушень психологічного здоров’я.
  2. Оптимізація соціального середовища для створення умов збереження і підвищення рівня  психологічного  здоров’я.
  3. Оптимізація навчальної діяльності. Створення умов для недопущення порушень психологічного здоров’я учнів.
  4. Психологічний супровід учнів 4-го класу на етапі переходу в середню школу.

Психологічне здоров'я є необхідною умовою повноцінного функціонування і розвитку людини в процесі її життєдіяльності.

Учасники засідання РМО наголосили, що тільки зрозумівши та прийнявши себе такою особистістю, якою ви є, можна досягти усіх своїх високих життєвих цілей! Тому турбота про свій психологічний стан є життєво важливим правилом для людини і цю здатність потрібно формувати і розвивати у школярів.

 

Методист  РМК          Мазур Л.І.

 

Впровадження  програми " Медіація однолітків "

 

Впровадження програми  «Медіація однолітків» у загальноосвітніх закладах району – це шлях щодо зменшення агресії серед учнів шкіл і загалом у суспільстві. Даний проект має на меті створити школи порозуміння в загальноосвітніх закладах. Методистом РМК відділу освіти Могилів – Подільської РДА Ларисою Мазур організовано та проведено навчальний семінар-тренінг для фахівців психологічної служби системи освіти району. Практичні психологи та соціальні педагоги здобули відповідні знання та отримали сертифікати, згідно наказу відділу освіти призначені координаторами Шкільних служб розв’язання конфліктів. Наступним кроком буде відкриття та діяльність Шкільних служб розв’язання конфліктів (ШСРК) у таких навчальних закладах:  Вендичанській СЗШ І-ІІІ ст., гімназії, Кукавській СЗШ І-ІІІ ст., Серебринецькій СЗШ І-ІІІ ст., Слободо – Шлишковецькому НВК, ДНЗ-СЗШ І-ІІІ ст., Сугаківській СЗШ І-ІІІ ст., Хоньковецькій СЗШ І-ІІІ ст., Юрковецькій СЗШ І-ІІІ ст., Яришівській СЗШ І-ІІІ ст., Борщівецькому НВК, ДНЗ-ЗНЗ, Оленівській СЗШ І-ІІ ст.). 

ШСРК уже створені та ефективно діють у Бронницькій СЗШ І-ІІ ст., Немійській ЗОШ І-ІІ ст., Озаринецькій СЗШ І-ІІІ ст., Серебрійській ЗОШ І-ІІІ ст.

Місією ШСРК є допомога учням у розв'язанні міжособистісних конфліктних ситуацій та сприяння встановленню по­зитивної атмосфери в школі шляхом медіації.

 Методист РМК       Л. Мазур 

 

 

 

 

 

24 квітня 2014 року відбувся районний Турнір юних психологів

«У кожного в душі є струни, здатні звучати,

але не завжди до них можна підібрати смичок»

І.П. Шевельов

 

Між тисячі професій, які є необхідними людям, особливе місце відводиться професії психолога. Цей вид практичної діяльності є порівняно молодим,  але надзвичайно важливим для функціонування і здорової життєдіяльності кожної людини. На практичних психологів покладено велике завдання – формувати гармонію душі молодого покоління.

            23 квітня практичні психологи системи освіти району відзначали професійне свято – Всеукраїнський день психолога. А 24 квітня 2014 року учні навчальних закладів продемонструвати свої знання з такої важливої та необхідної галузі як психологія на районному Турнірі юних психологів, присвяченому Дню психолога.

Організаторами даного заходу є відділ освіти районної  державної адміністрації та районний методичний кабінет, а координатором -  Лариса Іванівна Мазур, методист районного методичного кабінету відділу освіти.

Метою заходу є залучення учнів до інтелектуально – творчої діяльності в галузі психології; сприяння обміну досвідом школярів; вироблення навичок самоорганізації на спільну діяльність; визначення  творчого  потенціалу дітей та їхніх лідерських якостей.